fbpx

7 etických zásad společnosti Saturia

1. Jsme transparentní

Vždy Vám představíme více scénářů a variant daného řešení, což občas znamená, že musíme říkat i nepříjemné pravdy a fakta. Chceme, abyste znali všechna pozitiva i negativa jednotlivých kroků a navázaných služeb. U každé služby naprosto jasně ukazujeme, jaké jsoubenefity pro klienta, náklady a naše odměna.  

2. Nebojíme se říct, že nevíme

Máme sice praxi v oboru od roku 2013, nicméně ani tak nebudeme nikdy vědět všechnoObor finančního poradenství je velmi široká a neustále se měnící disciplína z hlediska legislativního i produktového. Navíc požadavky našich klientů jsou různé, a proto musíme občas říct, že sami nevíme a musíme tak odpověď na danou otázku nejdříve zjistit a dodat později dle dohody 

3. Snažíme se pochopit klientovu situaci

S našimi klienty mluvíme a nasloucháme jejich aktuální situaci a potřebám, které se samozřejmě v čase vyvíjejí a mnohdy mění (narození či samostatnost dětí, rozvod apod.). V rámci našeho poradenství, jdeme jak do šířky (komplexní plán, aby se vytvořil dobře fungující produktový organismus) tak do hloubky (jak detailně pracují jednotlivé komponenty plánu). Abychom mohli našeho klienta opravdu vést správným směrem, potřebujeme znát nejen jeho situaci ale i jeho motivace obavy.  

4. Vždy komunikujeme

Zakládáme si na tom, že s klientem vždy komunikujeme. Většina našich klientům má totiž negativní zkušenost s “trochu jinými” finančními poradci, kteří se často po prvním uzavření smlouvy přestanou ozývat. V tomto jdeme proti proudu – pravidelná komunikace je pro nás naprostým základem. S našimi klienty si pravidelně voláme, občas posíláme zajímavé newslettery s novinkami, ale hlavně se zajímáme, co je nového a zdali se situace či cíle nezměnily. 

5. Sdílíme know-how a nápady

Našim klientům přinášíme informace o tom, jak by se dalo zlepšit jejich portfolio či případně jaké jsou nové trendy v oblasti finančních služeb. 

6. Nevytváříme tlak na klienta

Vzhledem k tomu, že nám jde o dlouhodobou spolupráci, nikdy na naše klienty netlačíme jak z pohledu času, tak z pohledu produktů a služeb. Naší motivací není jednorázový prodej služby, který má pro nás nejvyšší výnos, ale naopak smysluplnost pro naše klienty (a to i na úkor jednorázově vyplácené provize finanční institucí). 

7. Odbornou problematiku podáváme srozumitelnou lidskou řečí

Sféra financí je téma, kde se často používá mnoho odborných termínů a principy fungování služeb nejsou vždy jednoduché na pochopení. Proto se snažíme vždy mluvit lidsky a vysvětlovat veškeré pojmy a detaily. Pravidelně se vzděláváme, komentujeme a vysvětlujeme pojmy z finančního světa.